Kabar Online Terbaru yang disajikan secara spesial untuk menambah wawasan dan pengetahuan anda.

Lowongan Kerja PT.GAJAH TUNGGAL Terbaru Desember 2013

by Unknown , at 20.13 , has 0 komentar
Lowongan Kerja PT.GAJAH TUNGGAL Terbaru Desember 2013 - Hari ini kami akan memberikan satu info LOWONGAN KERJA terbaru untuk anda yang sedang dibuka oleh PT.GAJAH TUNGGAL. bagi anda yang sedang kesulitan mencari pekerjaan tentunya tidak repot lagi bukan dengan adanya info yang kami berikan disini akan lebih memudahkan anda untuk mendaftar pekerjaan yang anda inginkan selama ini. bagi anda yang berminat mendaftar pada perusahaan ini dapat anda lengkapi persyaratan yang telah diberikan dibawah ini.

PT.GAJAH TUNGGAL merupakan perusahaan yang sedang berkembang dengan pesatnya dan membutuhkan tenga kerja baru yang nantinya siap ditempatkan sebagai ADMINISTRATION STAFF. untuk melengkapi persyaratan yang telah diberikan langsung saja sebagai berikut:

Established in 1951, our company began its tire manufacturing by producing bicycle tires. Thereafter, the company has grown to become the largest integrated tire producer in Southeast Asia with sales turnover exceeding US$ 1.3 billion. Our company vision is to maintain and strengthen domestic market leadership in the Indonesian tire industry and to achieve recognition as a financially sound and reputable manufacturer of quality tires in the global market while the mission is to be a leading producer of a complete range of competitively priced with superior quality tires. To expand our business, we are looking for qualified professionals to join our Team at the following position:

Main Duties
  • Ensure the efficient day-to-day operation of the office, and support the work of management and other staff.
  • Perform general clerical duties
Requirements
  • Male or female
  • Diploma or Bachelor degree from any major with min GPA 2.8
  • Has 1 year administration job or similar as minimum
  • Computer literate
  • Organized and meticulous
  • Good communication skill
 
Qualified candidates are invited to send CV (maximum size is 500KB) to: email recruit@gt-tires.com

Tanggal tayang lowongan ini 18 desember 2013
Lowongan Kerja PT.GAJAH TUNGGAL Terbaru Desember 2013
About
Lowongan Kerja PT.GAJAH TUNGGAL Terbaru Desember 2013 - written by Unknown , published at 20.13, categorized as Loker . And has 0 komentar
0 komentar Add a comment
Bck
Cancel Reply
Theme designed by Damzaky - Published by Proyek-Template
Powered by Blogger